سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از ردیاب برای آمبولانس و کارایی های آن

استفاده از ردیاب برای آمبولانس و کارایی های آن؟ آمبولانس ها وسیله ی مهمی برای موارد اضطراری و نجات جان افراد هستند. می توان گفت آمبولانس مانند بیمارستان کوچک است که  بر روی چرخ حرکت می کند، این وسیله نقلیه مجهز به ابزارهای مختلف مراقبت بهداشتی برای درمان افراد در محل طراحی شده است. در این زمینه کاری، هر لحظه می تواند بحرانی باشد، رانندگان و کارکنان آمبولانس معمولا در این زمینه 8-10 ساعت در روز و بسیاری اوقات حتی طولانی تر از آن کار می کنند. متأسفانه زمانیکه کارکنان در حوزه های طولانی مدت کار می کنند، حتی افراد به ظاهر قابل اعتماد و قابل اطمینان می توانند خود را در عاداتی درگیر کنند که می تواند به اعتماد و شهرت بیمارستان آسیب برساند. یا حتی بدتر، موجب خدمات تاخیری می شود که به طور بالقوه می تواند باعث مرگ افرادی شود که  در وضعیت سلامتی وخیم قرار دارند. به همین دلیل است که  اکثر بیمارستان ها اکنون در سراسر جهان به استفاده از سیستم های ردیاب برای ارائه خدمات خوب به مردم و مدیریت بهتر آمبولانس ها و وسایل نقلیه رو آورده اند.

[caption id="attachment_411" align="aligncenter" width="491"]ردیاب - ردیابی آمبولانس ردیاب - ردیابی آمبولانس[/caption]

ردیابی آمبولانس با استفاده از ردیاب

یکی از کاربردهای ردیاب جی پی اس این است که آمبولانس را می توان موقعیت آن را به صورت آنلاین ردیابی و نظارت کرد. بکارگیری از دستگاه های ردیاب بسیار ساده است و این یکی از دلایلی است که بسیاری از بیمارستان ها از تکنولوژی ردیاب می خواهند استفاده می کنند. ردیاب خودرو را اول باید به پورت برق خودرو متصل کرد که این کار اجازه می دهد سیستم جی پی اس به طور مستقیم از باتری آمبولانس برق مورد نیاز خود را بگیرد. ردیاب سپس اطلاعات فعالیت های رانندگی را به صورت آنلاین ارسال می کند که شامل سرعت رانندگی، آدرس های وارد شده، مسیرهای سفر شده و غیره می باشد. تمام داده های ردیابی خودرو بلافاصله به سرور وبسایت فرستاده می شود که این اطلاعات را کارمندان مدیریت بیمارستان از طریق تلفن های هوشمند یا رایانه های بیمارستان  می توانند مشاهده کنند. داده های ردیابی آمبولانس نه تنها به صورت 24 ساعت در دسترس است، بلکه می توانند برای عملکرد بهتر برنامه ریزی شوند، به طوری که اگر آمبولانس از منطقه امن خارج شود و یا زمانی که هیچ مورد اضطراری وجود نداشته باشد و سرعت رانندگی بالا باشد ردیاب برای شما هشدار ارسال کند. این اطلاعات برای کارکنان بیمارستان بیشتر مفید است، بخاطر اینکه آنها از طریق پلت فرم ردیابی، آنلاین می توانند به صورت یک زمان تمام ناوگان آمبولانس را تحت نظارت قرار دهند و اطلاعات ردیابی تا 6 ماه گذشته در دسترس آنها خواهد بود.

[caption id="attachment_412" align="aligncenter" width="491"]ردیاب - ردیابی آمبولانس - محدودیت جغرافیایی ردیاب - ردیابی آمبولانس - محدودیت جغرافیایی[/caption]

ردیابی آمبولانس باعث کاهش هزینه و افزایش بهره وری می شود

دلایل مفید زیادی برای سرمایه گذاری بیمارستان ها در سخت افزار ردیاب آمبولانس وجود دارد، اما یکی از دلایل اصلی مربوط به کسب و کار، چیزهایی است که فناوری ردیاب GPS می تواند به معنای واقعی هزینه بیمارستان را کاهش دهد. به عنوان مثال، واحد های ردیابی مانند همگام سازی (Sync) می توانند اطلاعات دقیق در مورد مسافت پیموده شده خودرو، رفتار راننده و رانندگی خشن را ارائه دهند. در زمان فعلی که قیمت گاز رو به افزایش است ، بسیار مهم است که رانندگان آمبولانس سوخت را به صورت عفلت کارانه مصرف نکنند. در عین حال، برای حفظ کارکرد درازمدت وسیله نقلیه، راننده های آمبولانس نیز باید رفتارهای ایمن رانندگی در شرایط غیر اضطراری را تمرین کنند. جی پی اس می تواند در تمامی این زمینه ها به هیئت مدیره کمک کند اما مهمتر اینکه جی پی اس آمبولانس می تواند به بیمارستان ها کمک کند تا کیفیت خدمات اورژانسی خود را بالا ببرند. با استفاده از ردیاب نزدیکترین آمبولانس را به محل درخواست کننده می توان فرستاد که در موارد اضطراری بسیار موثر خواهد بود.

 

 

[embed]https://radyabbartar.com/product/gp020/[/embed]

برای خرید ردیاب خودرو GP020 کلیک کنید.

استفاده از ردیاب خودرو در حال حاضر در دنیای کسب و کار شایع است و به نظر می رسد یک انتقال دهنده طبیعی برای ردیابی به صورت آنلاین تبدیل شده است و ریشه محکمتری در خدمات پزشکی دارد. به ویژه هنگامی که به کمک طول عمر آمبولانس و افرادی که آنها حمل می کنند می آید.