سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ردیاب چیست؟

ردیاب چیست؟

ردیاب با اتصال به ماهواره ای جی پی اس GPS موقعیت خود را پیدا کرده و از طریق اینترنت سیمکارت (GPRS) اطلاعات را به سرور ارسال می کند. اطلاعات در سرور ذخیره شده و تا 6 ماه در دسترس کاربران می باشد. دیدن ادامه مطلب: بهترین برند GPS و ردیاب خودرو در بازار ایران متعلق به چه شرکتی است؟!

 

ردیاب شخصی چیست؟
 ردیاب شخصی وسیله ای مناسب برای امنیت ، نظارت و مدیریت افراد می باشد. با همراه داشتن این دستگاه میتوان در هرلحظه بصورت آنلاین از وضعیت افراد ، اشخاص ، کارمندان ، کودکان ، سالمندان ، دانش آموزان ، حیوانات ، مسافران و… اطلاع یافت. دیدن ادامه مطلب: ردیاب شخصی GP026 ردیاب برتر کوچک و پرکاربرد!


ردیاب آهنربایی چیست؟
ردیاب آهنربایی ردیابی مخفی و قابل حمل است بدون نیاز به هیچگونه سیمکشی که ، باتوجه به داشتن باتری داخلی میتواند تا یک یا چندماه بصورت آنلاین یا آفلاین از آن استفاده نمود. از این ردیاب استفاده های زیادی میشود ازجمله کنترل نامحسوس خودرو ، اجاره خودرو ، شرایط خودرو ، کشتی و قایق موتوری ، کانتینرها ، ترانزیت و اموالی که به آنها دسترسی ندارید استفاده نمایید.  دیدن ادامه مطلب: بهترین ردیاب خودرو آهنربایی GP023A با قابلیت یکماه ردیابی آنلاین و سه روز تست رایگان